اگه وسیله سنگین هم بلند کرده باشی میتونه بخاطر اون باشه
عزیز اکثرا نفخه، اوایل بارداری زیاد نفخ میکنی یا ممکنه یبوست بگیری، تو هفته های پایین رحم هنوز تو لگنه و تا ناف نیومده بالا
چون جنین درحال رشده ،بند ناف هم در حال رشده که بتونه تغذیه رسانی به جنین بهتر کنه
چون حامله ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.