#پوشک#فرزند#کودک

تصویر
۱۱ پاسخ

اینه اشپزخونم

تصویر

سفید وچوب

ممبران سفید بزن
یا هایگلس سفید

عاجی بزن

من کرم مات با صفحه چوب زدم عالی شده

مشکی دردسره لک و کثیفی نشون میده

سفید و چوب بزن
برای ما سفید و طوسی هست من خودم دوست ندارم زیاد ، حس میکنم سفید و چوب خونه رو دلباز تر و شادتر نشون میده

من عاشق این مدام انشالله بتونم تو خونه خودم بزنم

تصویر

بین سفید مشکی و سفید کرم موندم

سفیدو چوب

من کابینتای سبز و طرح چوب خیلی دوس دارم

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی