اینه اشپزخونم
سفید وچوب
ممبران سفید بزن
یا هایگلس سفید
عاجی بزن
من کرم مات با صفحه چوب زدم عالی شده
مشکی دردسره لک و کثیفی نشون میده
سفید و چوب بزن
برای ما سفید و طوسی هست من خودم دوست ندارم زیاد ، حس میکنم سفید و چوب خونه رو دلباز تر و شادتر نشون میده
من عاشق این مدام انشالله بتونم تو خونه خودم بزنم
بین سفید مشکی و سفید کرم موندم
سفیدو چوب
من کابینتای سبز و طرح چوب خیلی دوس دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.