این لباسم چطوره
فرزند پروی#کودک#پوشک

تصویر
۱۶ پاسخ

وایی چ شاده مردیم از بس سیاه پوشیدیم.واسه همه جا .چ خوبه مبارکه

مبارکه عزیزمممم خسته شدیم انقدر خانم هارو لخت و پتی دیدیم

درخواست میدی گلم

خیلی قشنگه

عالی

سلیقه ی من نیست

قشنگخ فقط اون رنگ شال بهش نمیاد

خیلی قشنگه

چه باحاله
لباس لری ؟
ای کاش ماهم تو عروسی هامون ازین لباسا میپوشیدیم

مبارکه عزیزم

من سر در نمیارم چون همچین لباسهایی رسم نداریم تو عروسیا بپوشیم

قشنگخ

خوشکله

این لباسااونجاچندقیمتن

خیلی قشنگه

قشنگه ❤️ ❤️ ❤️

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۴ سالگی