وایی چ شاده مردیم از بس سیاه پوشیدیم.واسه همه جا .چ خوبه مبارکه
مبارکه عزیزمممم خسته شدیم انقدر خانم هارو لخت و پتی دیدیم
درخواست میدی گلم
خیلی قشنگه
عالی
سلیقه ی من نیست
قشنگخ فقط اون رنگ شال بهش نمیاد
خیلی قشنگه
چه باحاله
لباس لری ؟
ای کاش ماهم تو عروسی هامون ازین لباسا میپوشیدیم
مبارکه عزیزم
من سر در نمیارم چون همچین لباسهایی رسم نداریم تو عروسیا بپوشیم
قشنگخ
خوشکله
این لباسااونجاچندقیمتن
خیلی قشنگه
قشنگه ❤️ ❤️ ❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.