هیچی نمیشه جاری من ۳۶ هفته بود زایمان کرد
هیچی نمیشه فقط ممکنه بچه بره دستگاه
هیچینمیشه فوقش بچه یکی دو روز دستگاه میره شایدم نره دوست من ۳۶ هفته زایمان کرد بچشم دستگاه نرف
ب دکتربگید امپول پروژسترون بده نزدیک ده روز انقباضو قطع میکنه
هیچی نمیشه
هیچی نمیشه عزیزم بسلامتی میاد بغلت وزن بچتون چنده
الان یکم زوده ولی بازم رسیده بچه
نرمالش سزارین میگن ۳۸ هفته س
من خودم دقیقا ۳۸ هفته قراره برم
مگه قراره الان زایمان کنی
همه چی بستگی ب شرایط بچت و خودت داره
احتمال زایمان دادن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.