اگ الان زایمان کنم چی‌میشه؟؟؟🤐

۹ پاسخ

هیچی نمیشه جاری من ۳۶ هفته بود زایمان کرد

هیچی نمیشه فقط ممکنه بچه بره دستگاه

هیچی‌نمیشه فوقش بچه یکی دو روز دستگاه میره شایدم نره دوست من ۳۶ هفته زایمان کرد بچشم دستگاه نرف

ب دکتربگید امپول پروژسترون بده نزدیک ده روز انقباضو قطع میکنه

هیچی نمیشه

هیچی نمیشه عزیزم بسلامتی میاد بغلت وزن بچتون چنده

الان یکم زوده ولی بازم رسیده بچه
نرمالش سزارین میگن ۳۸ هفته س
من خودم دقیقا ۳۸ هفته قراره برم

مگه قراره الان زایمان کنی

همه چی بستگی ب شرایط بچت و خودت داره
احتمال زایمان دادن؟

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل🐣 مامان ابوالفضل🐣 ۹ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نیلماه مامان نیلماه ۴ ماهگی