۴ پاسخ

۵ ماهگی خیلی زوده برای غذای کمکی ، حریر بادومم سنگینه ، بادومو که آسیاب کردی حتما از صافی ردش کن که فقط عصاره اش بمونه 🌷

من سرلاک حریر بادوم گرفتم خداروشکر میخوره توام همین کارو‌کن

تو ۵ ماهگی خیلی سنگینه
من تازه امروز میخوام برای اولین بار بهش بدم
دکتر گفت با پوره سبزیجات و میوه شروع کنم

کامل پودر نشده دیگه بادوم های که خیس کردی رو با الک رنده کن یا هم اگه شیر بادومه از صافی رد کن دیگه اون دونه هاش نمیاد

سوال های مرتبط