خانما من همش اسید بالا میارم و خیلی معده درد دارم چکارکنم؟

۳ پاسخ

منم اینجوریم گلوم زخم شده دیگه🤦‍♀️😭

یه چی بخور عزیزم اینجوری خیلی بده

چوب شور ترد بخور

سوال های مرتبط