جواب بدید مرسی
واکسن
شب خشک
پوشک

تصویر
۱۲ پاسخ

نه بابا الان همون بانکشم اعتباری بهش نیست چه برسه میلی و پیلی

یهو دیدی مدیرش پولارو برداشت و فرار کرد رفت

بنظر من الان تو این شرایط هیچی انلاین نخری بهتری
اونم چی طلا
دوروز دیگه ممکنه لازم داشته باشه به پولش برنامه قطعه نت نیست سایت و هزار تا کوفت خرابه
الان طلاهم میخاد بخره تو دستش باشه خیلی امن تره

نه چون الان هر کسی هم پول گذاشته بورس دو هفته تعطیلی خورده که کسی پولشو برنداره ، بده طلابخره بندازه دستش

میلی در حالت عادی اعتبار نداره الان که اصلا

طلا که این چندروزه کف دیگه از این پایین تر نمیره که بین ۱۵ تا ۱۸رنج شده طلا فروش ها و بنکدارها برا خرداد اینا گرمی ۲۶تومن پیش خرید کردن
ولی به این برنامه ها اعتمادی نیست چند وقت پیش یه خبری میخوندم رئیس بانک مرکزی یا یه نفر دیگه گفته بود سرمایه مردم در خطره هیچ کشوری اینقدر طلا بدون پشتوانه نمیخرن اينترنتي
سکه بگیری بهتره

من قبل جنگ۱۲ روزه پول توی میلی گذاشته بودم، بعد در ۱۲ روز و یه چند وقت بعداً نمیشد پول رو برداشت کرد و بلوکه شده بود

عزیزم الان جنگه
توو جنگ فققققط پول خشکه
نقد

بنظر من حضوری بره بهتره من‌دیروز حضوری خریدم بعده جنگ ب شدت بالا میره، من با ی برنامه خریدم فروختم ولی پول ب حسابم نیومد گف بازار تعطیله فعلا البته من حضوریشو می‌شناختم رفتم‌پولمو گرفتم

بره بخره دستش نگهداره ن اینکه تو برنامه بخره

پولش بده ب چند گرم طلا. از میلی هم ن از مغازه های طلا فروشی. خوب موقعه ای واسه خرید طلا اومده پایین

طلا فروشی بازه امروز نباشه فردا طلاهم نخره مثل انگشتر اینا سکه پارسیان بخره بخواد بفروشه خیلی کم نمیشه

بنظرم تو این اوضاع از میلی نخره از مغازه بخره بهتره بعد جنگ طلا گرون میشه

سوال های مرتبط

مامان آقا کامیار🫧⁦⁦♡ مامان آقا کامیار🫧⁦⁦♡ ۱ سالگی