۹ پاسخ

طبیعیه عزیزم اکثر نوزادها اینکارو میکنن تا چندماه دخترمنم اینجوری بود

اوی لاوین هم اینجور بود خوب میشه

طبیعیه کوچیکه چون نتررررس

طبق گفته دوستان طبیعیه و بزرگ بشه خوب میشه ولی شما برای اینکه خودت مطمئن باشی و خدایی نکرده اگه انحراف چشم داره زودتر تشخیص بدی و درمان کنی حتما به دکتر چشم پزشک کودکان مراجعه کن .

تا ۴ ماهگی این حرکتا طبیعیه

عادیه...

پسر منم اینجوری بود خوب شد

بیشتر وقتایی که تو خواب و بیدارین این حرکتو انجام میدن طبیعیه نترس

هنوز خیلی کوچیکه یکم دیگه بگذره طبیعی میشه عزیزم

سوال های مرتبط