طبیعیه عزیزم اکثر نوزادها اینکارو میکنن تا چندماه دخترمنم اینجوری بود
اوی لاوین هم اینجور بود خوب میشه
طبیعیه کوچیکه چون نتررررس
طبق گفته دوستان طبیعیه و بزرگ بشه خوب میشه ولی شما برای اینکه خودت مطمئن باشی و خدایی نکرده اگه انحراف چشم داره زودتر تشخیص بدی و درمان کنی حتما به دکتر چشم پزشک کودکان مراجعه کن .
تا ۴ ماهگی این حرکتا طبیعیه
عادیه...
پسر منم اینجوری بود خوب شد
بیشتر وقتایی که تو خواب و بیدارین این حرکتو انجام میدن طبیعیه نترس
هنوز خیلی کوچیکه یکم دیگه بگذره طبیعی میشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.