۱۰ پاسخ

۳ کیلو میشه تقریبا

خم مرغ آبپز_حلیم_ماست پرچرب_پودر لیدی میل اینارو مصرف کن نگران هیچی نباش

دلستر و بستنی بخور

هر هفته حدود ۲۰۰کرم

سلام ،دوست داشتین توروبیکا به این آیدی Mel___m@ پیام بدین عضوتون کنم توگروه مامانا از تجربیات هم استفاده کنیم

اووو نگران نباش زیاد میشه

اگه خوب وزن بگیره حدود ۲۹۰۰ تا ۳۰۰۰

هفته ایی صد الی دویست گرم اضافه میکنن
حدود ۳ کیلو صد اینا میشه

قبل از این هم رفته بودی سونو؟

۲۹۰۰ اینا

سوال های مرتبط