بنظرم انجام ندید بهتره
قطعا مواد شیمیایی وارد خون میشه و راه تغذیه جنین هم خون هست ممکنه خطر داشته باشه
ن بابا ولکن
تحمل کن چیزی نمونده خطرناکه مواد شیمیایی
فععععععک نکنممممم
مواد شیمایی میره توو خونت ، خطرناکه بنظرم
البته بستگی داره چقد حساس باشی
بعضیا زیاد واسشون اهمیت نداره
سلام ،دوست داشتین توروبیکا به این آیدی Mel___m@ پیام بدین عضوتون کنم توگروه مامانا از تجربیات هم استفاده کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.