الان تو هفته من میشه رفت آن اس تی داد ؟

۶ پاسخ

اره من هربار رفتم تریاژ بیمارستان نوارقلبم می گیره

هر چی جلوتر میره جای بچه تنگ میشه ، یه چیز شیرین بخورین و به پهلوی چپ بخوابین اگر بازم حس کردین حرکتش کمه یه ان اس تی برین ، سری قبلی که من رفتم ماما بهم گفت بعد هر وعده اصلی غذا دو سه تا حرکت هم داشته باشه کافیه ،

منم دیروز حرکت نداشت رفتم بیمارستان صدای قبلش گذاشتن سونو ام انجام دادم

صدای قبلش ینی گوش بدی؟؟

انقباض داری؟

آن اس تی چی؟

سوال های مرتبط

مامان ماهک خانم❤️ مامان ماهک خانم❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد 💙 مامان آراد 💙 ۷ ماهگی
مامان فندوق 😍 مامان فندوق 😍 ۱۱ ماهگی
مامان آقا مَهدی گل💚✨ مامان آقا مَهدی گل💚✨ ۸ ماهگی
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری