۷ پاسخ

دقیقا حسمون متقابله🥲 میگن فقط ادار اول میسوزنه ک باید وازلین بمالی ب پوشکش و دودولش دیگه نمیزاره بسوزه ادار ب محل زخم نمیخوره

نه بابا دردش نمیگیره هرچی کوچک‌ تر باشه هم واسه تو‌راحتتره هم واسه پسرت

منم چند روز پیش ختنه کردم پسرمو چهل روزش ک شد
پوشک یه سایز بزرگتر باید ببندی
میری برا ختنه هم همراه داشته باش
من‌و همسرم نتونستیم تو اتاق بمونیم

عزیزم منم خیلی میترسیدم استرس داشتم الان دو روزه ختنه اش کردم خداروشکر از اون چیزی که فکر میکنی راحتتره

ببین من دوتا پسر دارم زیر یک ماه ختنه کردم خیلی راحت بود با قطره استامینفون دردش کنترل میشد برای چی سخته پوشک کردنش؟

هرچی کوچیکتر باشه ختنش کنی راحت تره،بعد ختنه هم باید پوشک بزرگتر ببندی

سلام ،دوست داشتین توروبیکا به این آیدی Mel___m@ پیام بدین عضوتون کنم توگروه مامانا از تجربیات هم استفاده کنیم

سوال های مرتبط