خانما شماهم وقتی میرین دسشویی شماره دو زیر دلتون یکم درد میگیره؟
طبیعیه؟

۷ پاسخ

آره منم😐

حالا اولشه😁

منم اینجور میشم

اره منم همینطوری میشم

آره ولی زیاد نیست دردش

دسشویی فرنگی استفاده کن

یوبوست نداشته باشی فشار هم نیازی طبیعب

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته هجدهم بارداری