سرهمی خوشگل بخر برای بیرونش
برای دوتا دخترام برای بیرون رفتنشون از سرهمی استفاده میکردم
یه دستم بلوز شلوار اضاف میزاشتم توکیفم که اگر ادیت شد یا کثیف شد تنش کنم
من یه سرهمی مخمل گرفتم
سرهمی تنش کن هم راحته هم شیکه
من اصلا لباس بیرونی نگرفتم 😟
من برای دخترم لباسای تیکهای نیلی گرفته بودم، به نظرم برای بیرون هم خیلی مناسبن و همونارو تنش میکردم با یه پتوی دور پیچ مناسب فصل
منم لباس بیرونی نگرفتم فقط راحتی
انقد سدلباس حساس نباش مهم بچه راحت باشه همین
بال فرشته برجسته ست
همه این سرهمیا کلاه ست هم دارن
منم با لباس راحتی میبرم چون بچم اذیته وقتی لباس بیرونی تنش میکنم
الان که سرده دوتا سویشرت ست رو میپوشونم هم خیلی قشنگه هم گرم
سلام ،دوست داشتین توروبیکا به این آیدی Mel___m@ پیام بدین عضوتون کنم توگروه مامانا از تجربیات هم استفاده کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.