من ۴۰۰ گرفتم
من ۳۵۰ خریدم
داخل سایت مامان جانان گذاشته ۴۰۰
مزون آدلی ببین سایتشو میتونی پیدا کنی
من اینستا خریدم قیمتش خیلی کمتر بود
وای منم از این لباسا برا تولد دخترم میخوام نسکافه ایش رو نتا قطه نمیتونم سفارش بدم🥲
من ۴۸۰ گرفتم
گرونه
قشنگه
آره خیلی کیوته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.