نمیدونم خودم تو اعتراضات عکس جوونا میدیدم ک کشته میشدن گریه هام بند نمیومد
الان هرروز عکس بچه های کوچیک میبینم ک پرپر شدن باز همینجور
بچم دوس داره سفره بندازه همش میگه کی گندم بکاریم ماهی بخریم ولی خودم کلا بدنم سر سر شده
نمیدونم مملکتم ایران قشنگم هموطنام چی میشن فردا خودم یا شماها چی میشید
فقط میخام جنگ تموم بشه تحریما بردارن مردم جیباشون پر وهمه پر شادی بشن مث قدیما بریم عید دیدنی بریم ۱۳ بدر
دلم خیلی گرفته خیلیییییی
خدایی بچه ها چیزی متوجه نمیشن از اتفاقات و... ک نباید هم بشن برا دل اونام شده فضا خونه رو شاد نگه دارین من دخترم از دو ماه پیش هی میگ کی عید نوروز میشه سفره بندازم و تخم مرغ رنگ کنم پس برا کسایی ک میگیرن در این حد خورده نگیرین و فک نکنین از مرگ بچه ها مدرسه و... ناراحت نشدن . تولد دخترمم چن روز پیش بود فامیل نزدیکمونم فوت شده بود و ناراحت بودم با این حال گرفتم براش چون سالی یک باره و بچه چشم انتظار....
برای بچه ها لباس میخریم ،عیدی میدیم
ولی در اصل عید نداریم...۴۰ روز عزای عمومیه ،برای کسایی که رهبرشون شهید شده واقعا درد کمی نیست...
امسال ما که قصد داریم شیرینی و شکلات نخریم مثل خیلی از دوروبری هامون...دیگه یکی مثل پدرمون رو از دست دادیم🥲
خب دیگه کاریش نمیشه کرد، آدم ناراحته استرس داره ...ولی خب باید ادامه بده ...نوروز هم ی چی تو فرهنگ ما بوده و هست.... من پسرم میپرسه چند روز دیگه عید میشه... بچه ها منتظرند طفلیا گناه دارن.... خودمون هم بالخره باید ی جوری به خودمون امید بدیم.... یکم حالمون خوب کنیم.... من دیروز رفتم بیرون برای ی کاری دیدم ماهی و سبزه و اینا آوردن.... به هر حال سال داره نو میشه انشالله که روزا خوبی برامون به همراه داشته باشه
سنبلا 🫠🪻
واقعادست و دلم به هیچ کاری نمیره امسال.
نه گردگیری کردم نه هیچ خریدی حتی برای بچه هام یک جفت جوراب هم نگرفتم .مگه دلم میاد!این همه پر پر شدن و میشن .اصلا نمیتونم .
عزیزم همسرت گلفروشه؟
ما شمال گلخونه داریم خواستم ببینم چه گلایی دارن
اره عزیزم افرین بهت بچه ها گناه دارن باید فضای خونه رو شاد کنیم سفره پهن کنیم برا دل بچه هامون
درسته عیدنداریم ولی خرید لباس عید بخاطر اون فروشنده وکاسب ها انجام بدین چون کرایه و خرج زندگی دارن زن و بچه دارن رواین عیدحساب کرده بودن
منکه گرگانم مث شما خبری نیس اینجا رفتم خریدا رو کردم برای نهال شاید عیدی نباشه اما با خریداش کلی حال کرد لااقل شرایط استرس و پراز اضطرابه الان بچه دلش وا میشه
بله بخاطر بچه هامون مجبوریم لباس نو بخریم براشون و سفره بچینیم
ان شالله همه عید داشته باشند
اینا سنبلن؟ما میگیم شب بو
ما که دل و دماغ نداریم اما بچه ها گناه دارن درک نمیکنند زیاد ببخشید شوعرت نیسان داره ؟
منم واسه خودم هیچی نگرفتم ولی قبل جنگ برای بچه ها خرید کردم،الانم میگفتم بابا عید امسال خبری نیست در صورتی که دیروز بازار بودم همه جا وسایل عید آورده بودن میفروختن
واای
چه قشنگ😍
نزدیکت بود میگفتم برای منم بذاری کنار
ن بابا کسی حال نداره امسال
اخی چه نازن شوهرت چندمیخره اینا رو
قبل جنگ براعید خیلی ذوق داشتیم ولی الان نه
افسرده شدیم میترسم برم بازارهم میترسم میگم
چیزی نخرم جنگه وضع معلوم نیس پول باشه
دستو بالم ولخرجی نکنم
آخی 😍چ نازن سنبل ها
منم هیچ کاری نکردم فعلا
وای چه سنبل هایی
منم هیچی برای عید نخریدم
اصلا حال و حوصله ندارم
به به میخوام سنبل😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.