کیا قهرن با شوهراشون؟؟
فرزندپروری پوشک شیر خشک

۲۱ پاسخ

قهرنیستم حوصله شو ندارم

من قهرم آمدم زیر پتو خوابیدم اونم داره لباس میسوزه

قهر نیستیم خداروشکر یه مدت زیاد دعوا داشتیم اونم بخاطر خانوادش الان اوضاع خوب شذه

ناراحتی ک زیاد دارم اما نمیشه دائم قهر بود

من اصن قهر نمیکنم چون بدم میاد🙂

والا تو این شرایط جنگ و اینا کی حوصله بحث و دعوا داره

من🥴ولی انقدرحرف میزنه انقدر میگ فلان چیز بیار ک اخر باید اشتی کرد

الان ک وقت قهر نیست همین پیروز نژدیک بود منو دخترمو مامانم زیر بمب موشک بمونیم

ما صبح دعوا کردیم ظهر اومد موس موس کرد برا نهار آشتی کردیم ولی من باز بی محلی میکنم

هر روز بحثیم

من تا حالا باهاش قهر نکردم اخه دلم نمیاد اونم همینجوره. ما خیلی گوگولی هستیم🤩😘😘😘

من دیروز قهر بودم تا ۹شبآشتی کردم هی حرف میزد منم جواب نمیدادم ول کن نبود انفد حرف زد تا منم جواب دادم

من بخوام قهر کنم هم ی ساعت نمیش نمیزاره چون همش باهام حرف میزنه و منو وادار به حرف زدن می‌کنه😂

من

ما قهر نمی‌کنیم هیچ وقت 🙃

من من 🤣

میخوای بیای آشتی بدی😜😁

من دیشب قهر کردم 😑
امروز رفتیم گفت هرچی میخوای بخر اشتی کن منم واسه دخترم خریدم 😬

ای بابا از کجا برات بگم

روحیه نداریم خواهر...فقط همین شوهرا رو داریم یکم دل داریمون میدن فعلا قهر تعطیله

من
همیشه تو جنگ و دعوا ایم

سوال های مرتبط

مامان سیدهامین مامان سیدهامین ۱ سالگی
مامان فنچ من مامان فنچ من ۱۷ ماهگی
مامان آرتا👶🏻 مامان آرتا👶🏻 ۱۶ ماهگی
مامان آمینِ دعاهام مامان آمینِ دعاهام ۱۷ ماهگی
مامان پناه💫 مامان پناه💫 ۱۶ ماهگی
مامان آرتا👶🏻 مامان آرتا👶🏻 ۱۶ ماهگی