۸ پاسخ

منم تف به سرما خوردگی

من هرروز دووبارمیرفتم حموم بعدسوپ زیادخوردم بدن درد بدی داشتم...دیفن و ازیترومایسین داده بودبهم

منم همینطور آنقدر گلودرد بودم سوزش گلو داشتم بعدش هم سینم آنقدر درد میکرد میزد ب پشتم

وای منم همین علائم رو داششتم الان هنوزگوشم خوب نشده

اخی نزدیک زایمان سرما خوردی 🥲

منم کرفتم و دارم بدتر میشم هر روز
استامنیوفن ۵۰۰ هر ۸ ساعت میشه خورد
من عناب و اویشن دم میکنم میخورم
با اب نمک غرغره میکنم
دوش اب گرم برای بدن درد
سوپ سبزیجات هم خوبه

منم نزدیک زایمانم گلو درد گرفتم خوب نمی‌شدم دکتر بهداشت گفت دیفن هیدرامین رو قرقره کنم ولی قورت ندم انجام دادم خوب شد

😫ای خواهررررر معلوم نیست چ ویروسیه یک هفتس من درگیرشم هنوزم خوب نشدم من تند تند اب شلغم میخورم با یه شربت سرفه که دکتر داده برای بارداریه

سوال های مرتبط

مامان سدنا مامان سدنا هفته سی‌وچهارم بارداری