علائم رفلاکس منم پسرم اینطوری بود بردمش دکتر گفت رفلاکس الان بهتر شده حتما بعد هر شیردهی اروقش بگیر
سرفه هم باز بخاطر رفلاکس هست
اون سرماخوردگی نیست عزیز
سرماخوردگی ابریزش بینی و تب و بی قراری داره
اون بخاطر رفلاکس هست که گلو و بینی صدای خس خس یا خر خر میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.