طبق گهواره ۱۷ هفته و ۳ روز هستم میتونم برم آنومالی؟

۱۶ پاسخ

زوده۱۸هفته و۳ روز بهترین موقع هست عجله نکن

عزیزم منم باشما هستم شنبه نوبت آنو مالی دارم

من هم هفته شما رفتم همه چی خوب بود

صبر کن ۱۸ هفته برو

عزیزم واسه منم همین تایم دکتر انومالی نوشته میتونی بری انجام بدی

من ۱۷ هفته و دو روزم امروز
۱۷ هفته رفتم سونو آنومالی

طبق انتی چند روزی؟؟؟
۱۸و سه روز میکن عالیع

مشکلی نیس میتونی بری

من رفتم تو برگه سونوم نوشته 17 هفته و سه روز
ولی از روی گهواره چک نکردم خود دکترم تاریخ گفت بهم

من سنو انومالی و ۱۷هفته ۱روز رفتم اوکی بود برو زود نیس

اره مشکلی نیس من قراره ۱۷ هفته و ۱ روز برم دکترم گفته

اره منم میخام ۱۷هفته و۴روز برم

اره منم دیروز رفتم

میشه رفت ولی یکم زود صبر کن ۱۸ هفته و چند روز بری

بزار بشی ۱۸هفته و۳روز

بزاربشی۱۷هفته و۶روزبرو

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری