زوده۱۸هفته و۳ روز بهترین موقع هست عجله نکن
عزیزم منم باشما هستم شنبه نوبت آنو مالی دارم
من هم هفته شما رفتم همه چی خوب بود
صبر کن ۱۸ هفته برو
عزیزم واسه منم همین تایم دکتر انومالی نوشته میتونی بری انجام بدی
من ۱۷ هفته و دو روزم امروز
۱۷ هفته رفتم سونو آنومالی
طبق انتی چند روزی؟؟؟
۱۸و سه روز میکن عالیع
مشکلی نیس میتونی بری
من رفتم تو برگه سونوم نوشته 17 هفته و سه روز
ولی از روی گهواره چک نکردم خود دکترم تاریخ گفت بهم
من سنو انومالی و ۱۷هفته ۱روز رفتم اوکی بود برو زود نیس
اره مشکلی نیس من قراره ۱۷ هفته و ۱ روز برم دکترم گفته
اره منم میخام ۱۷هفته و۴روز برم
اره منم دیروز رفتم
میشه رفت ولی یکم زود صبر کن ۱۸ هفته و چند روز بری
بزار بشی ۱۸هفته و۳روز
بزاربشی۱۷هفته و۶روزبرو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.