چرا میگید مگه مجبوری خب ادم دست خودش نیست که یوقتایی ی چیزایی باعث میشه حال ادم ب حدی بد باشه ک نتونی کنترل کنی🫤
😓😓😓😓😓😓😓
منم عین تو شدم مشکلی پیش نیومد
الهی عزیزم برات ناراحت شدم به خدا
عزیزم مگه مادرت نون و آب بهت میده ،ناراحت نشی ها کلا فکر کن مادر نداری ،مگه برات سخته قیدشو بزنی ،ن مادرت هرکس دیگه باشه اجازه نده بهت بی احترامی کنن ،جوابشونو بده .
فقط به فکر خودت و گل دخترهات باش .هر کی اذیتت میکنه واگذار کن به خدا .
من از وقتی باردار شدم دور خیلی هارو خط کشیدم به خاطر آرامش خودم
چیزی نمیشه عزیزم انشاالله یه سوره حجرات بخون برای سلامتیشون
چیزیت نمیشه نگران نباش دیگه سعی کن ارامش خودت حفظ کنی اب خنک بخور
عزیزم طول سرویکس چند بود ک سرکلاژ شدی؟
چند هفته سرگلاژ میکنن؟
وقتی ضربان قلبت بالا می ره انگشت شصت رو مرتب فوت کن فوری میاد پایین
خب چرا؟چتونه شما؟سرکلاژ هستی دوقلو هم هست گریت چیه؟
نگران نباش ، إن شاء الله چیزی نشده ، قرآن بخون به نیت سلامتی امام زمان صلوات بفرست آرامش میگیری به خصوص صلوات به نیت سلامتی امام زمان
واجبه مگه😐
مجبوری بزار بعد زایمانت هر کی رو خواستی بترکون .
صلوات بفرست سعی کن اروم باشی ایت الکرسی بخون به نیت سلامتیشون انشالله که خوبن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.