۷ پاسخ

نترس عزیزم چیزی ک نشده ولی هر بار که تکرار بشه اثر بدی رو چنین میزاره

نگران نباش عزیز چیزی نمیشه

منم همینطورم خیلی گریه کردم و حرص خوردم ونگرانم ولی چ میشه کرد بعضی وقتا دست خود آدم نیس

منم انقدر تو این بارداریم گریه کردم و جیغ کشیدم خدا می‌دونه
همین امشبم از ی قضیه ای ناراحت بودم انقدر گریه کردم حالم بده خوابمم نمیبره ضربان قلبمم می‌ره بالا

اون لحظه ک حالت بد میشه فقط ب نی نیت فکر کن و خودتو اروم کن و حتما ازش معذرت خواهی کن و نفس عمیق چند بار

اگه حالت بده میخای گریه بکنی گریه کن که آروم بشی تو خودت نریز که حرص بخوری نفس عمیق بکش که توش قلبت بیاد پایین

نگران نباش عزیزم چیزی نمیشه اما سعی کن روحیه خودتو حفظ کنی الکی خودتو ناراحت نکن

سوال های مرتبط