۷ پاسخ

این بیلر خریدم با بادی صورتی و کفش صورتی
یه لباس عروسکی دخترونه هم گرفتم
یه دست هم شلوار لی با دورس

تصویر

دختر ندارم
ولی پیرهن عروسکی خوشمله یا اگ اسپرت میخوای بیلر هم شیک میشه بیلر بال فرشته

من ی شلوار جین هنوز لباس براش نگرفتم

من عاشق سرهمیم یا بادی پ شلوار ست بیرونی

من پیراهن گرفتم

من یه شلوار جین و دورس خریدم
یه شومیز با جوراب شلواری
و یه ست D&j
چنتا رامپر تابستونی و دامن و شلوارکم براش گرفتم برا روزا که گرم میشه

من این بیلرو خریدم با یه بادی سفید واسه زیرش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جانای قشنگم 🧸 مامان جانای قشنگم 🧸 هفته بیست‌ویکم بارداری