۱۴ پاسخ

شاید چون شیرخشک کم گیر میاد یا درست غذا نمیخورن

فکنم شیرخشک کم پیدایع و یاهم گرون شده.البته تو شهرما ک کم پیدا نیس اما گرون شده:.:.
خداروشکر من پسرمو قبل این جریانا از شیر گرفدم شیرخشکی بود واکسن ۱۸ماهگی زد دیگ ندادمش البته خودشم دوس نداشت بیشتر شیر پاستوریزه و غذا میخورد .اصنم براش مهم نبود

مشاوره اورده بودن تو تلویزیون میگفت فعلا استرس جنگ هست دیگه استرس پوشک گرفتن و شیر گرفتن به بچه ندین صبرکنید از این دوره خارج بشیم

من تا دوسالگیش کامل میدم

سمت ما شیر گیر نمیاد عصری میرم یه شهر دیگه دنبال شیر

چون تاپیک بچه های هم سن و سالتونو براتون نشون میده معمولا هم که تو این سن ها دیگه از شیر میگیرن بخاطر اونه این تاپیکارو بیشتر میبینیم

بچه من که اصلا غذا نمیخورد فقط شیر شیر مجبور شدم الانم غذا کامل میخوره روزی دو لیوان شیرع پاستوریزه ام میده

من ی ماهه گرفتم چون دخترم غذا نمی‌خورد وزنش ثابت رو ۹ کیلو موند از شیر گرفتم الحمدلله بهتر شد🥴

من میخاستم تا 22ماهگی شیرش بدم ولی بخاطر بارداری از شیر گرفتم

چون اینقدر استرس دارن لابد شیرشون خشک شده🤣🤣 والا مگه کم استرس کشیدیم

دقیقا هر چی تایپک ورق میزنم از شیر میگیرن من تا دوسالگی شیر میدم و اینکه شیر خودم الحمدالله دقه دقه ای ندارم

منم میخواستم از شیر بگیرم ولی این شرایط پیش اومد دیگ نگرفتم

دقیقا فک کردم منم فقط بیخیالم🤣شیر ک هیچی از پوشکم دارن میگیرن😑

فقط فکر کنم منم می‌خوام تا دوسالگی شیر بدم

سوال های مرتبط

مامان آوا🧚‍♀️ مامان آوا🧚‍♀️ ۲ سالگی