۵ پاسخ

من ۲۹هفته رفتم
۳بعدی
قیماش۱۸۰۰شد
عکس هم دادن

گرون بود نگرفتم

دکتر به من گف اشعه داره خوب نیس

نه نرفتم

من تو همون سونوی معمولی وزن که رفته بودم بهم عکس رنگی هم داد

سوال های مرتبط