سلام من یکبار یک بسته خریدم اصلا خوب نبود یعنی واقعا افتضاحه نم رو پس میداد یذره بچه جیش میکرد چنان آویزون میشد انگار چند ساعت عوض نکردی
اره من قبلا یه بسته استفاده کردم بدنیست
من خیلی سال پیش واسه پسر بزرگم گرفتم اگه اشتباه نکنم کمرش کش داره ....
خوب بود ولی جای پاهاش از اون کاغذای پوشک اضاف میموند منم دیدم شلختهس دیگه استفاده نکردم. ولی درکل خوب بود نم نمیداد بو هم نمیداد وقتی ادرار بچه میموند
امتحان کردی که حساسیت نمیده؟
استفاده کن ببین اگر برا بچت خوبه بخر باز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.