۱۳ پاسخ

آیفون ۱۳ پرو عالیه

یا باید آیفون بگیری یا سامسونگ اس اولترا25
اگه بودجه ات یاری میکنه

چقد میخواین هزینه کنید

ایفوننن

بستگی به بودجه ات داره

۱۷ پروکس واقعا خب انگار کنار گوشی یه دوربین هم داری

من ۱۳ پرو دارم عالیه

s24اولترا

مونده به هزینه ای که میخوای بکنی

۱۶ پرومکس

بستگی داره چقد بخوایی هزینه کنی

من ۱۷ پرومکس دارم عالیه دوربینش

من ایفون ۱۳ نرمال دارم خیلی خوبه

S21 اولترا

سوال های مرتبط