آیفون ۱۳ پرو عالیه
یا باید آیفون بگیری یا سامسونگ اس اولترا25
اگه بودجه ات یاری میکنه
چقد میخواین هزینه کنید
ایفوننن
بستگی به بودجه ات داره
۱۷ پروکس واقعا خب انگار کنار گوشی یه دوربین هم داری
من ۱۳ پرو دارم عالیه
s24اولترا
مونده به هزینه ای که میخوای بکنی
۱۶ پرومکس
بستگی داره چقد بخوایی هزینه کنی
من ۱۷ پرومکس دارم عالیه دوربینش
من ایفون ۱۳ نرمال دارم خیلی خوبه
S21 اولترا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.