۳۱ پاسخ

بدترین مرحله سزارین همین سوند هست

سوزش داره

نه من اصلا نفهمیدم

سوز داره یکم

من که اصلا نفهمیدم چطوری زدن و در اوردن بنظرم بیشتر به بدنت اعتماد کن بعضیا اذیت میشن بعضیا نه در کل چیز سختی نیست

میتونی بگی تا بیحسی وصل کنن

خداروشکر من سوند نداشتم. ولی قبلا تجربه سوند دارم. اولش درد و سوزش داره.

فقط یکم سوزش داره

اره مخصوصا سوندای مشگین🤣 خیلی درد داره

نفس عمیق بکش و خودتو شل کن چیزی نمیفهمی

واس من اونقدرا زیاد نبود دردش ک بقیه میگفتن

من اصلا موقع وصلش حس نکردم ولی یکم بعد حس سوزش داشتم بی حسی که زدن تا زمانی که دربیارن چیزی نفهمیدم

بستگی ب خود آدم داره خودشو شل بگیره یا ن
من نگرفتم تا الان که ادرار میکنم سوز دارم

برا من اصلا نزاشتن حرف بزنن نزارن برات

قبل عمل وصل میکنن . درد نداره اصلا

سوند رو که بعده بیهوشی برام وصل کردن متوجه نشدم

واسه منو بعداز بی حسی سوند وصل کردن اصلا هم نفهمیدم

نه درد نداره یکم فقط میسوزه اولش.

منم ترس سوند دارم
ولی وقتی برم سزارین بش میگم وقتی عمل کردم بی حس بودم برام سوند بزنه
تا قبلش خودم میتونم دسشویی برم😐💁‍♀️

نمیشه نزاریم؟

سوند برای من از عمل بعد سزارینم بیشتر درد داد . طوری ک غش کردم🤣🤣

ازکل سزارین فقط اون دردش یادم مونده

من کل عمل سزارینم یه طرف سوند یه طرف
البته بدن با بدن متفاوته

سوند چی هست اصلا بچه ها ؟ به کجا وصل میشه ؟

هرکسی یه تجربه ای داره یه سریا میگن خیلی خوبه حس نکردیم زیاد ی سریا میگن افتضاح بود
بستگی ب کسی ک داره برات انجام میده داره

خیلی کم میسوزه خیلی کم

من هیچی نفهمیدم. اصلا درد نداشت

خیلی 🥴
من که کلا سوند خیلی برام سخته

نه هرچقدر بیشتر خودتو شل کنی هیچی نمیفهمی

برا من بدترین مرحله زایمانم سوند بود

یکممم

سوال های مرتبط