برای حرکات و تنفس جنین هست
قبل سونو یه چیز شیرین میخوری
دیگه دکتر حرکاتش و تنفسش رو چک میکنه
من آب دور بچم کم بود دیگه دکترم گفت انجام بده
دوبار انجام دادم
بله گلم
هرهفته داپلربیوفیزیکال ورشدمیدم از۲۸هفته ایناتاالان ۵و۶باری هست
من هفته۳۶ انجام داده بوپم
اره یبار
آره دوبار رفتم . هرچقدر زایمان دیر تر بشه باید تکرار کنی
ن والا من ندادم . پول اضافه بود
سه بار من انجام دادم
اره من انجام دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.