مامانا شما سونو بیوفیزیکال انجام دادید؟

۹ پاسخ

برای حرکات و تنفس جنین هست
قبل سونو یه چیز شیرین میخوری
دیگه دکتر حرکاتش و تنفسش رو چک میکنه

من آب دور بچم کم بود دیگه دکترم گفت انجام بده
دوبار انجام دادم

بله گلم

هرهفته داپلربیوفیزیکال ورشدمیدم از۲۸هفته ایناتاالان ۵و۶باری هست

من هفته۳۶ انجام داده بوپم

اره یبار

آره دوبار رفتم . هرچقدر زایمان دیر تر بشه باید تکرار کنی

ن والا من ندادم . پول اضافه بود

سه بار من انجام دادم

اره من انجام دادم

سوال های مرتبط

مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد