۱۰ پاسخ

نه چی هست ؟؟؟

سلام خوبی چند وقت ب فکرت بودم چیزی نبود بخوام خبر بگیرم حال بچه خوبه خداروشکر؟

من انحام دادم

اره رفتم

آره منم هفته پیش درد داشتم،هم نوارقلب جنین رو گرفتن هم سونو دادم

آره من انجام دادم دو هفته پیش

ن عزیزم

نع..

نه برا چی هست کی باید انجام بدیم؟

نه چی هست

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۳ ماهگی