دخترا شماهام سونو بیوفیزیکال انجام دادین،؟

۸ پاسخ

من دیابت نداشتم ولی دکترم درخواست کرد

مگ دیابت چی میکن که بیوفیزیکال باید بدی

اره انجام دادم ۳۲ هفته

منم بخاطر دیابت دکترم گفت هر هفته باید بدی

من انجام دادم

بله من دوبار انجام دادم.

آره انجام دادم بخاطر دیابت دارم دکتر گفت برم

من اره

من انجام داده بودم

سوال های مرتبط

مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۳ ماهگی