من اینجوری میدم میخورن نمیدونم کار درستی هست یا نه
من با پشت قاشق یا چنگال له میکنم یه کوچولو اب میریزم داخلش که غلیظ نباشه
ولی از الک رد نمیکنم اینجوری جویدن یاد نمیگیره
آب پزکدی یا خامه
پسر من اینجوری رو هم میخوره امتحان کن ببین میتونه بخوره یانه
سفته شیر برنج
کاملا ابکی طور باشه
با گوشتکوب بکوب بعد بده بخوره
اره داشته ممکنه عق بزنه یخورده رقیق کن
بله باید از صافی رد کنی
نه اوکیه
درشته معلومه دیگه
میای گروه
حالا یکم دادنی با قاشق له ترش کن
محض احتیاط
یکم شیر بریزی نشخص میشه الان که خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.