۸ پاسخ

با الک یا با پشت چایی صاف من رنده میکنم ریز ریز میشه

چطور حریر بادم درست میکنین

من دیشب با رنده اینجوری کردم پرید گلوش

خوبه بزار تو آب‌جوش دم بکشه دوباره از صافی رد کن بده کوچولو بخوره

عزیزم روبیکا گروه زدیم برای ایده غذایی ک همه بذارن ایده بگیریم دوست داشتی پیام بده روبیکا بهم برات لینک بفرستم
@Donya_bijan7

خیلییی درشته گلم از صافی رد کن

خوبه عزیزم

تو عکس که خوبه!
من آسیب کردم فکر میکردم خیلی صاف شده ولی باز خیلی کوچولو درشت تر داره
بهترین کار اینه بادوم خیس کنی از شب قبل پوستش جدا کنی خشک که شد با الک فلزی رنده ش کنی مثل رنده کردن بکشی روش خیلی خوب پودر میشه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا و فسقلی🤰 مامان ایلیا و فسقلی🤰 هفته دهم بارداری
مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۱ سالگی