حریره بادومم خوبه بارنده ریزبادوم رنده کردم

تصویر
۷ پاسخ

باید بادوم رو پودر میکردی

عزیزم رنده نباید بشه . باید با پشت چای صاف کن رنده کنی که حالت پودر (خیلی ریز)در میاد بعد درستش کنی.

نباید رنده کنی باید بکشیش به الک
اینجوری پودر میشه

آره خوبه منم همینجوری میدادم

از صافی رد کن

از یم صافی یا پارچه ردش کن

چطوری درست کردید؟

سوال های مرتبط