۸ پاسخ

الرژیه دخترمنم یمدت اونجوری بود خوب شد الانم سرماخورده🥲

زیتروماکس هم خوبه
برا خواهرزاده ام هم گفتن الرژیه و مدت طولانی خلطی بود گلوش زیتروماکس خورد اکی شد خداروشکر

پسر منم همینطوریه خس خس سینه داره سه بار درکتر بردم گفت الرژیه بهش شربت فکسوفنادین داد با بخور سالبوتامول

سلام عزیزم دقیقااااا پسرم همینطوری شد اززمانی که شروع کردن به دندون درآوردن همیشه درگیر این سرفه های خلطی ام
اما یه شربت هست که تا پنج روز بیشتر نباید مصرف بشه اون جوابه

عزیزم پسرمنم همین بود یدفع آموکسی‌سیلین داد دکتر خوب نشد دفع بعد اسپری وآزیترو 1ماه طول کشید تا خوب شداسپری وداروهارو سرساعت بده ان شاالله خوب میشه

عزیزم ربطی ب سوالت نداره ولی چجوری گهواره رو حالت تاریک کردی کوچولو تونم انشاالله خوب بشه زودترم

وای دختر منم یه مدت اینجوری شده همش سرفه می‌کنه مخصوصا شبا و تو خواب 🥺 هی ام خلط داره ولی دکتر نبردمش🫠

مونته لوکاست رو هم امتحان کن

سوال های مرتبط