۱۴ پاسخ

من هر سال گندم میزارم امسال عدس گزاشتم 😍

تصویر

امسال حس عید نیست واقعا.بی پولی گرونی قسط قرض جنگ همه باهم

هرسال از عطاری ترتیزک میگیرم میکارم

تصویر

آره من فردا میریزم

با ماش هم خوب میشه ؟

اصن یادم ب سبزه نبود..دیر نیس؟

الان بزارم تاعید،بلند میسه؟؟؟

منم عدس میزارم هرسال

برا عدس الان دیره

سبز میشه تا عید؟

چطوریه

خب بقیه شوهم بزار 😁
چجوریه من یاد ندارم

چجوریههه

من بلد نیستم بگو چیکار کنم

سوال های مرتبط

مامان مامان فندقی🐻 مامان مامان فندقی🐻 ۲ سالگی