من هر سال گندم میزارم امسال عدس گزاشتم 😍
امسال حس عید نیست واقعا.بی پولی گرونی قسط قرض جنگ همه باهم
هرسال از عطاری ترتیزک میگیرم میکارم
آره من فردا میریزم
با ماش هم خوب میشه ؟
اصن یادم ب سبزه نبود..دیر نیس؟
الان بزارم تاعید،بلند میسه؟؟؟
منم عدس میزارم هرسال
برا عدس الان دیره
سبز میشه تا عید؟
چطوریه
خب بقیه شوهم بزار 😁
چجوریه من یاد ندارم
چجوریههه
من بلد نیستم بگو چیکار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.