۸ پاسخ

من دیگه دارم ب شرایط عادت میکنم کم کم 😐😂
بدون گوشی راحت ترم و بیشتر ب تموم کارام میرسم ://😐😐

بهتر که قطعه.هرچی حرف ناحق و وطن فروشی بود همین اینستا زد بیرون

من ک از دیشب وصلم🫠

زندگی باارامش میخوام فقط همین💔🥲

منم دلم تنگ شده از یه سمت خوشحالم خیلی تایمم هدر میرف
برا گوگل هم برو تو روبیکا قسمت ذره بین رو بزن میتونی داخلش سرچ کنی
فعلا کار راه انداز هس

کوچکترین و ساده ترین چیزارم نمیتونیم سرچ کنیم 😔

بقول داداشم من یدود از تلگرام گرفتم

منم خیلی.

سوال های مرتبط

مامان 🍓توت فرنگی🍓 مامان 🍓توت فرنگی🍓 ۲ سالگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۲ سالگی