#شیرخشک
#مادر
#بچه
#فرزندپروری

تصویر
۱ پاسخ

سیتریزین.
اگر تبش شدیده هر ۴ساعت ۱بار استا ۱بار پروفن.

سوال های مرتبط

مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 ۲ سالگی