قند پایین تر از حد نرمال تاثیری در جنین داره یان؟

۲ پاسخ

منم پایین بود نذار افت کنه خیلی

منم قند بعد صبحانم پایین بود دکتر چیزی نگفت فقط گفت شیرینی و بستنی اگر دوست داری بخور برات مشکلی نداره آسیبی به جنین فکر نکنم بزنه وگرنه می‌گفت دیگه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری