چیکار کنم قندم بیاد پایین ؟؟؟؟🥺🥺

۷ پاسخ

کدو سبز بخور

رژیم غذایی ..ولی من خودم انسولین دوز بالا میزنم و متاسفانه تو صبحانه با وجود دو کف دست سنگک بازم می‌ره تا ۲۰۰چایی بخورم با یه حبه قند میشه ۲۴۰
ولی با ناهار و شام خوب میخورم و مراعات زیادی ندارم ولی کنار غذا سالاد شیرازی اونم ترکیب آبغوره و لیمو انکار اون تاثیر داره ..چون وقتی اونو نمی‌خورم می‌ره بالا ..ضمنا کدو رنده کن تو ماست بخور و همچنین پودر شنبلیله هم بزنی فوق العادست ..و همچنین خورشت بامیه یا پودر شده بامیه تو غذا یا ماست یا آب جوش ..عالیه ..
سعی کن وعده غذاییت .قرمه سبزی و انواع کباب و مرغ ،،فسنجون و بامیه و خورشت کرفس و لوبیا سبز استفاده کنی .اینا قند رو کنترل میکنن بهتر از غذاهای دیگه

من اینا رو رعایت کردم اومد پایین

تصویر

قند مصنوعی رو واقعا حذف کن پیاده روی بعد وعده ها مخصوصا برنج و ماکارونی باشه سبزیجات و سالاد

بامیه...

منم ۹۶ گف رژیم بگیر چربی شوری شیرینی گف نخور برنج و نونم کم وای نمیشا ک

منم قندم ناشتا ۱۰۰ بود زیاده .
بقیه میگن ماست و کدو بخوری خوبه من که نمیتونم حالت تهوع میگیرم اگ میتونی بخور

سوال های مرتبط