۹ پاسخ

صدک منظورتون تو سنو مینویسن اون به من شب ۵۰ نوشت

خب معلومه تغذیت خوب نیس . بمن گفتن صدکت ۴۹ چرا اینقد کربوهیدرات و شیرینی خوردی این وضعته. کلا بلدن استرس بدن

در کنار تغذیه حتما جفت رو هم برسی کن خون‌رسانی و ...

لیدی میل بخور روزی دو سه پیمانه بره بالا

این مدت ابگوشت، مغزیجات، بستنی بخور
میاد بالا نگران نباش
دختر من بدنیا اومدنی ۲۸۰۰ بود

مولتی ویتامین بخور شیر لیدی میل بخور میگن کله پاچه هم خیلی تاثیر داره دیگه کباب و حلیم و تخم مرغ و سیب زمینی آبپز.این چند روزه همش این چیزا بخور شاید بهتر بشه.

والا دکتر منم دقیقا همین حرف بهم زد

مغزیجات و بستنی و گوشت بخور عزیزم تقویت کن

چقدر بود وزنش مگه

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد