۱۳ پاسخ

وانیلی مزه سگ خیس شده میده

من موزیشو میخورم‌خوبه

ای جونم برای منم یک خرداد هست ‌. سزارین کنی اردیبهشت میشه برای من به احتمال زیاد همون بیست به بعد اردیبهشت بشه

برای وزن بچه میخوری مگه سونو وزن رفتی

موزی میخورم خوبه قبلا کاکائو میخوردم حالم بد میشد

میگن با شیر بخوری مزش خوب میشه

باید ی نفس بخوری مزه مزه نکن😂🤦‍♀️

موزیش عالیه

میگفتن توت فرنگیشم خیلی خوبه

🤕🤕وای پس چی میگن کاکائو خوشمزس

وزن نینیت چند بود

خیلی خوشمزس ک موز و وانیلش

طعم کاکائوش خوشمزس که

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری