۱۴ پاسخ

اگر خدایی نکرده کم بشه باید بستری بشی و اورژانسی با آمپول فشار بچه دنیا میاد من بچه اولم آب دور بچه ۴ بود بستری شدم

من شنیدم هر چی به هفته اخر نزدیک بشیم آب دور جنین کمتر میشه دیگه عددی نمیدونم

عزیزم اگر فکر میکنی ممنکنه نشتی کیسه آب داری حتما یه تست آمینو شور بده که دکتر یه فکری به حالت بکنه اگرم نشتی نداشتی احتمالا آب کم مصرف میکنی
منم آب دور بچه کم شده بود نشتی هم نداشتم فعلا دارم آب زیاد مصرف میکنم تا هفته آینده برم سونو ببینم چطور شده

دلستر زیاد بخور خیلی سریع آب دور بچه رو تامین میکنه

من ۳۰ هفتم دکتر گفت آبش زیاده چکارباید بکنم ضررنباشه

اگه کمتر بشه بستریت میکنن تا زمان زایمان.
و شایدم ختم بارداری بدن.
بستگی به نظر دکترت داره

مایعات زیاد مصرف کن

ن عزیزم ...حتما حتما مایعات زیاد مصرف کن صدردصد میاد بالا....چون مایعات خیلی تاثیر داره

آب زیاد بخور چیزای شیرین میتونی بخوری

مثلا آب زیاد بخور...شیر هروز بخور.
من عدد اب دور جنینم‌خوبه ولی آب یه پارچ میخورم 😁😁

مایعات زیاد مصرف کن، اگه قند نداری دلستر و آب هندونه هم خیلی خوبه

مایعاات فراوان بخور

اگر کم بشه بنظرم میشه خفگی

خشگلم مایعات زیاد مصرف کن

سوال های مرتبط