نه حتما زیاد میخوره دختر من هیچی نمیخوره
روبیکا گروه زدم دوست داشتین پیام بدین عضوتون کنم
fatemeh_hossini_1381
پسرمنم خوب بود راحت دستشویی میکردقبلا الان نزدیک یکماهه یبوست شده نمیتونه دستشویی کنه دکترم بردم ولی نمیدونم چیکارکنم دیگه
روزی یک تا دوبار
۸۰ درصد مواقع روزی یه بار
پسر منم زياد ميره، همه چي رو هم ميخوره
دختر من خیلی کم غذا میخوره وزنش ۱۰کیلو ولی روزی چند بار پی پی میکنه دکترم بردم ولی میگن مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.