خانما کیدیزول باعث یبوست میشه؟

۷ پاسخ

عجب‌گیری کردیم..
ندیم رفلاکس داره همشش‌بالا میاره
بدیم یبوست داره....
چی کار کنیم؟؟؟

اخه بچه منو اسهال کرده

نه نمیشه.

سلام عزیزم‌
شما دکتر زایمانتون زهرا انصاری بوده؟ قبلش مشاوره قلب رفتی ؟

آره یبوست شدید میاره،

بله یبوست میاره

سلام نه

سوال های مرتبط

مامان نیکان 😍 مامان نیکان 😍 ۱۴ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان راوین مامان راوین ۴ ماهگی
مامان عسلچه مامان عسلچه ۱۷ ماهگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی
مامان گیلاس خانوم مامان گیلاس خانوم ۷ ماهگی
مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان آلا مامان آلا ۳ ماهگی
مامان سه فرشته🩷💜 مامان سه فرشته🩷💜 ۱۷ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۱۲ ماهگی
مامان هامین👶 مامان هامین👶 ۱۰ ماهگی