اشکالی نداره بخاطر اینه ک بچه داره بزرگ میشه و شکم باز میشه برا بعضیا ترک برمیداره و حتی خط های قهوه ایی میفته ک اونم بعد زایمان ب مرور درست میشه من سر بچه اولم اینجور بودم خیلی شکمم زشت شده بود اما سر بچه دوم اصلا اینجوری نشدم شکمم براق و روشنه دوتاش هم دختر هستن بچه ب بچه فرق میکنه
روغن زیتون مخصوص ماساژ بگیر روزی دو بار بزن
خیلی برای جلوگیری از ترک خوبه
حالا خیلیم حساس نباش دیگ همینه
باید ذوق هم کنی اتفاقا،داری ی انسان رو تو دلت پرورش میدی
پس ب همین ترک ها و تیرگی ها و لک ها و ...افتخار کن😁
الان من دماغم هرروز داره بزرگتر میشه😂صبحا ک بیدار میشم فقط دماغم پیداس،خودم ظهر قابل دیدنم😂😂😂
شکم کش میاد به اطراف.چرب کن
بچه خب رشد میکنه ترک میخوره برای منم ترک خورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.