با اینکه شکمم اصلا بزرگ نشده ولی خط بیکینی و بالاش ترک خورده شدید 😔

۵ پاسخ

اشکالی نداره بخاطر اینه ک بچه داره بزرگ میشه و شکم باز میشه برا بعضیا ترک برمیداره و حتی خط های قهوه ایی میفته ک اونم بعد زایمان ب مرور درست میشه من سر بچه اولم اینجور بودم خیلی شکمم زشت شده بود اما سر بچه دوم اصلا اینجوری نشدم شکمم براق و روشنه دوتاش هم دختر هستن بچه ب بچه فرق میکنه

روغن زیتون مخصوص ماساژ بگیر روزی دو بار بزن
خیلی برای جلوگیری از ترک خوبه

حالا خیلیم حساس نباش دیگ همینه
باید ذوق هم کنی اتفاقا،داری ی انسان رو تو دلت پرورش میدی
پس ب همین ترک ها و تیرگی ها و لک ها و ...افتخار کن😁
الان من دماغم هرروز داره بزرگتر میشه😂صبحا ک بیدار میشم فقط دماغم پیداس،خودم ظهر قابل دیدنم😂😂😂

شکم کش میاد به اطراف.چرب کن

بچه خب رشد میکنه ترک میخوره برای منم ترک خورده

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ مامان پسرم 🧑‍🍼🧿♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری