خب بریم مرحله بالاتر 😐😐
خدایا مگ داری بازی میکنی باهامون 😐🙄
خدا نگذره از باعث و بانیشون ک ما رو ب این روز انداختن من ن طرف این نظ امم چون نونستن کشور و خوب اداره کنن ن طرف اون پخلویم ک حتی نمیتونه دو کلمه درست حرف بزنه 😒 ولی با اون تظاهرات جوگیرانشون ری دن ب همون خواب راحتی ک داشتیم حالا بلایی سرمون میارن ک از غـ زه بدتر میشه
بشینین و ببینین
منک ازتون نمیگذرم از هر دو طرفم🥲
بچه من چ گناهی داره این همه بچه ک دارن کشته میشن چی ب چه گناهی آخه🥲💔
زمینی ک بیان خیلی کم میارن
ایران تو زمینی هم خیلی قوی هس هم اینک خیلی ایران وسیع
نه گلم بعیده اینکار .آخه خیلی هزینه بر و سنگینه ب همین راحتی نمیشه نیروی زمینی اعزام کرد.
همچین اتفاقی اصلا نمیافته
ایران در زمینه نیروی زمینی بسیار قویه
آمریکا همچین عرضه ای نداره
ترامپ هم زر زیاد میزنه
نمیتونه بفرسته بعضی از این خبرا چرته
خیلی احتمالش کمه میدونی چقد هزینه و نیرو و امکانات میخاد
نه بابا،این خبرا الکیه
اصلا امریکا خودشو وارد جنگ زمینی نمیکنه
هوایی براشون راحت تر و یی دردسرتر و کم هزینه تره،اونا نیروهاشون براشون مهمترن
جهنم از این بدتر ؟!!
اول اینکه همچین چیزی محاله چون چنان هزینه هاش زیاده ک ملت آمریکا همچین اجازه ای نمیدن به دولت دوم اینکه من طرفدار این نظام نیستم اتفاقا با پهلوی ام ولی اجازه اینم نمیدیم ترامپ نیروی زمینی بیاره و ایرانو ازما بگیره ما گفتیم کمک کن بهمون نگفتیم وطن وبهت میدیم
برا ما کنمیخان بیان جای اورانیوم رو گروسی گفته بهشون میخان بیان اونو ببرن ..
اخبار ایتا و روبیکا رو واقعا قبول دارید؟
جنگ زمینی نیاز داره تمام کشورای اطراف مال آمریکا باشن تا راحت بتونه بیاد ولی خاورمیانه هیچ کس غیر از مردم افغانستان و کشورهای عربی طرفدار آمریکا نیست و نمیتونه بیاد و هیچ کشوری هم میزبانش نمیشن
ترامپ هر حرفی رو میزنه برعکسش انجام میده
نه احتمال حمله زمینی ۰
من دیگه به جایی رسیدم میگم بیان زودتر منو خانواده مو بزنن راحت شیم دیگ
حقیقت داره واقعا
خدا نگذره از باعث بانیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.