نه اصلا
منکه میخورم 🤷♀️
تقریبا هفته دوبار میخورم
هیچیم نمیشه
هر چی حساس باشی بدتره
ول کن بابا از زندگی لذت ببر بچتم بزرگ میشه
نه😐 خیلی مضره
من خودمم شیر میدم و زیاد پیگیر خورد خوراکم نیستم همه چی میخورم ولی انرژی زا نه واقعا خوب نیس
نه باعث بی قراری بچه میشه من خوردم دخترم خیلی اذیت شد
هرچی دلت میخاد بخور
نه گلم
نه خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.