۶ پاسخ

چیکو ی کم فقط قیمتش بالاست ولی عالیه

دکتر براونز

من میسویک با طعم توت فرنگی از ۲۳ ماهگی یکم خودش میزنه یکم من، البته هنوز بلد نیست تف کنه، مخصوص ۲سال هست، فکرکنم بخوره مشکلی نداره، البته باید خیلی کم زد

خمیر دندون خوراکی ک تف هم نکنه بخوره مشکلی پیش نیاد قبلا چیکو میدادم پیدا نکردم چندوقت پیش مامانم کولگیت ۲ سال آوردن خیلی اونم عالیه

خمیر دندون مخصوص بچه ها هستن تو فروشگاه ها مارکای مختلف با طعم مختلف هر کدوم دوس داشته باشه براش بخر بزنه شبا

خمیر دندون استفاده نمیکنم براش مسواک خالی میدم دسش بزنه

سوال های مرتبط

مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی