۶ پاسخ

عزیزم با همون روغن حیوانی کاچی درست میکنیم خیلی برای زائو خوبه و مفید

آره ما از روغن محلی از شیر بز درست میشه استفاده میکنیم اتفاقا خیلی هم بوی عطر خوبی داره

اره ما از عمه ی شوهرم گرفتیم
نمدونم ۱ کیلو بود یا یک کیلو نیم
خیلیم خوش مزس کی گفته بده😍😜

من همیشه کره میگیرم از جاهایی ک میشناسم،بعدخودم توخونه روغن زرد میکنم

روغن محلی که با کره از شیر گاو درس میکنن روغن گوسفندی کم پیدا میشه و خیلی گرونتره و بیشتر بو میده ولی گاو کمتر

اره روغن گوسفندی ک‌باهاش کاچی اینا درست میکنن البت من اصن نمیتونم بخورم بوش بهم بخوره میارم بالا

سوال های مرتبط

مامان آقا علی 🤱 مامان آقا علی 🤱 ۲ سالگی
مامان باربی🧜🏼‍♀️ مامان باربی🧜🏼‍♀️ ۲ سالگی